21 Nov 2013

Kpop Mpop Jpop ShakieyPOP

Haa ape yang aku merepek kat atas tu ikut suka la na taip ape ..sebenarnye aku nak cite2 random .maklumlah aku kan suke tukar2 cite ..haha ..tetiba ade kpop dekat aku kan ..aku pun na berfikir bkn sejenak .tapi berjenak2 haha ..yess !sebenarnye aku da start suka sama Kpop (korean pop)...comelkan ..haha ..dulu kutuk2 org minat kpop ..jambu la ape la ..dah2 jadi kat aku ...KARMA !start bile and macam mane boleh terjebak ?strt dri roomate aku yg sesuka hati copy runningman ke lappy shakiey the great ..so ape kene mengena ?dah sah2 la bile ade movie ke drama ke kat lappy korang ,korang akan terjah kan ..even ta berapa na gempak ceritanya ..tp disebabkan suasana kolej yang agak mendamaikan tu membuat kan aku rasa macam na teroka semua yang ade ...sama ade dekat folder video mahupun recycle bin ..time tu la aku na save or ape org kate tu ...restore balik cite cite yang telah aku campak jauh2 ..wahaha !haaa ..bile aku terjah ..terjumpe la plak cite RUNNINGMANNN !OH DAEBAK !aku strt tengok 1 ep je ..cdg na ilang kan bosan je ..lama lama da jd ,macam rutin harian  plak ..balik kelas tengok runningman .kalau bole tiap masa ..sampaikan time na final exam pun boleh tengok runningman ...sehari je boleh tengok berepisod2 ..hebat kan penangannye ..lagi2 ade guest dlm reality show tu ..time tu aku rase macam ok ...bapak hensem gile mamat2 korea ni ..waduhhh ...hahaaa ..dengan ringkasnya ...strt tu la aku leh terjebak dengan dunia korea ..baju kalau bole sume na kpop ..tp ta jugak rupe kpop nye ..nampak jugak rupa melayu aslinye



daebak !
cita cita honeymoon kat korea ,dengan mamat korea .nyanyi korea dan semua korea haha