24 Nov 2013

miss the old

omaigod !saya  kolej lain ,roomate lain ,suasana lain ,dan semuanya lain ...


korang nampak ape yang aku nmpk ..ta faham ?meh sini aku terangkan ......aku dpt kolej lain ,kolej lama ...and yg paing taley blah sekali wa dapat level atas sekali bebb !!memang tak ar .macam taw2 je wa dalam operasi nak menguruskan badan ni haha ..alhamdulillah ...insyaa allah semuanya berjalan dengan lancar ..syukur ....semuanye okay ..redha ...roomate ade 4 org ..bertambah sorg je dr bilangan roomate lame .just orgnye je yg bertukar ..roomate and levelmate sumenye dapat college lain2 ..aku sorg je yg tercampak kat kolej ni .kebanyakannye dorg kat kolej lain ,sebelah kolej aku ..naseb dekat ...boleh lagi la lepak sesama ..bole men ketok2 botol huhu ..time daftar tu ,penat gegila smpai taley na ucap ..yela ...selama ni level bawah sekali .angkat2 barang tade la rase penat macam yg aku rase penat time aku angkat barang waktu sekarang ..yela tingkat atas sekali kan ...hee ...lepas abis daftar sume ,ayah bawak kite g makan dekat tepi pantai ..yela t ayah balik perak gerenti rindu ..wahh !suweeet sangat .haha ..makan tepi pantai .angin sepoi2 haha ..
asam pedas ikan pari melaka n ape tah lauk lagi satu tu ..wahhh ..terbaik la masakan die ..
smpai sekarang terngiang2 kat anak tekak ni haha



ni la meja tempat aku menelaah semua kerja2 aku ...


lastly to my dearest ex roomate ,ex college ,ex level n semua2 ex la ..seriously rindu gile nan korg ,suasane ngn korang ,lepak ,gelak ,kacau ,mandi ,tido n semua2 nye dengan korang .rindu gile2 ..i miss them <3 ..


LOVE YA !