3 Sept 2013

hari tension siswi

 ...Sebelum na menempias marah ,sebagai umat islam ...lebih sopan apabila memberi salam ...soooo..ASSALAMUALAIKUM ...ermm seperti yang tertera  diatas .....wah !zass gitu ayat bm aku ..macam SPM plak haha ..yup betul la tu ..macam ayat aku kat atas tu ...aku rase bkn mggu ni je ...mggu depan pun sama akan jadi mggu tension sedunia aku ..yela ...semua assignment kene wat dalam satu masa ...1 masa kot ..penat meraban !haha ...biase la ...da jadi mahasiswa mane na sme penat dgn tyme aku SPM dlu haha ...
ni kualiti kamera yg membuat kan muka aku agak hodoh or mmg muka aku mmg cam tu ?


heishh ..memang tak dinafikan lagi aku ni mmg seorang yg suka tangguh kerja ...kalau aku rase aku na buat baru aku buat ...macam kat blog ni la ...kalau aku rase na tulis ,aku tulis la ....soooo ini la padahnye bile aku suke tangguh kerja dengan campur assignmentnyee ..haha ...soo kepada korang3 yang suka tangguh kerja tu ...tayah la na tangguh2 lagi ea ..t jadi cam aku ..muka pun cam ape ...stress tahap petala haha ....