30 Aug 2013

cerita 3 tahun


memang da lame gile kot ta update en ..agak2 ade lebih setahun ta ?haha ..bz la katekan ..bukan bz je ,kalau ta bz ,bile na update blog ,ade je dugaan nye ..tenet slow la ..ta igt password laa .macam macam ..heyiissshhh..eh ? korang3 !lupe na gtaw ..sekarang kita belajar kat UiTM Lendu (melaka) !yeay !jauh gile kott ..jauh dr family ,bestfriend jauh dari perak n paling sedih sekali sbb jauh dr tanjung malim ..weehhee !tanjung dihatiku ..perjalanan dr tanjung malim ke melaka tuu ade la dalam 3 ke 4 jam ..poneett gilo den haha ..alhamdulillah kan ..dapat jugak la aku blajar walaupun berbekalkan result sebanyak 5A je ..haha ..aku study course masscom (diploma)..ermm actually kan korg ..aku pun tataw kenapa and mengapa aku amik masscom ..kenapa and mengapa ?macam pelik je ..ahaha ..sbnrnye tyme aku isi upu tu ...aku men taruk ,hantam ,tibai and segala macam  je laa course ape yg aku nampak haha ..sebenarnye minat aku lebih kepada bidang muzik ...aduuii ..tbe2 masscom plak den molopeh haha ..rezeki kan ..den takley wat papo da ..haha ...baru2 ni UiTM lendu ade wat open college ..yg melibatkan pertandingn hakka ,cheers or chears ?ta pasti plak ejaannye ..haha ..then ade nasyid n macam2 lagi laa ..aku masuk nasyid ...wa gentar bro !mana taknye ..practice ta smpi sehari haha ..hebatt kan ..tp college aku ta menang pape pun ..sedih kan ..tp aku taw college aku saje gimik tanak menang tu haha...(talk to my hand) ==? hah ?
yes :) kami budak great malam tu haha (senyum ayam)

senyum shin chan =='?
kami memang cantik pun ahak2 !jgn kutuk2 blakang over sgt ok ?shakiey mmg the great wehew !haha
:o
jgn jatuh plak mata tu ,aku taw korg bosan tgk kami en?,aku pun bosan la  na tgk