10 Feb 2012

semuanyee :)

olla semua ...sory da lme ta update ..cewahh ..baget mcm org bace je ...fine :)
lame ta update ...byk cite2 aku da tetinggal kat blkng ...adoii ...aku stay uma ayh laa ...uma ayh ta de tenet ..uma mak je yg ade ..sedey2 ...jarang on9 ,update n ketahui isu semasa :p berrrrr ! HAHA
..OKEY !aku ulang tayang balik cte2 aku ea2 ?
1st - bola tampar ary 2 ...kami juara !!!HAHA ...tapi ta dpt num ...sbb terlalu la sgt hebat ...lagi2 ade aku ...lagi hebat la kan ...smpai nangis2 bagai :p ..sory teman2 ..sebb aku kita menang(actually kalah :) )
2nd - orientasi ostel aku da nak dekat ...tataw na bg name freshie aku pe ...bg yg pelik2 kang ..pe plak kte dorg ..ta de class hehe
3rd - abg sham na masok ostel ?btol ke ?dye mmg na msok ostel un ...tp harapan 2 kurg laa ...mslh ckgu ckgu dan ckgu ...HOPEFULLY dapat ...AMIN ....kih3 !
and yg latest punye- ...jeng3 !aku selsema+batuk !!cane ni ...ta sukenye ...moga cepat2 la sembuh ......tape2 ...doakan la shakiey cepat sembuh ye teman2 :') ...lagipuuunnn penyakit 2 an salah satu cara penghapus dosa ..HAHA ..btol an ?HAHA ...
sooo SHAKIEY ISMAIL ...sabar je laa ea ?haha




salam buat semua :) muah3 !