30 Nov 2011

sentiasa la kawan :)


ohoi senget !cane kaw skunk ?bez keje ?jelez doe !hahha ..2 ta pnting ..yang penting aku nak tye ni ..kaw rindu aku ta ?blogger-emoticon.blogspot.com..rindu tak ?alau kaw bce niblogger-emoticon.blogspot.com ..kaw kne ckp kaw rindu aku taw2 !alau tak ...dushdush !aku tumbok ko smpai ko pgsn !hahhablogger-emoticon.blogspot.com..okey na ckp ni .. aku de cte at ko kan ,,aku de wt blog ?yela aq xcted sgt taw na cte ..hahah ..so skunk aku cite sal ko la plak at blog aku ..menyemak !hahah ..na ckp ni ..kaw taw ta ?mse ari terakhir skola 2 ...aku ta sgke kaw blik awl pija ...sedey aku kaw tggl an aku sensorg ..da la aku ngan ko je ..hurmm ..ksunyi taw kwn..n kaw un penah ckp ..aku lbih kan sham dari ko ?ni nak mare ni !mesty la tak !aku syg kaw lebey taw !sbb kaw bestie aku slamenye taw ..tbe2 je aku wat cte sal kaw kan ? sbb ?aku rindu sgt kat kaw la kwn ..tah pape kan ..bru bpe ary ta jumpe ...over plak ..tp ...I DON'T CARE pe org na ckp ..dah mmg aku mcm ni la kan ...hahablogger-emoticon.blogspot.com...aku nak ckp aku sygg sgt kat kaw tahu ?lebey dri mereke mereke mereke !except family aku la kan ..huhuh ..hurm ..lagi satu ..jgn ckp aku lebey kan owg laen dry kaw da taw ..aku dpn kaw mmg mcm ta de feel ..tp aku syg kaw lebey wok !blogger-emoticon.blogspot.com ...sory la ..aku tataw na wt reaksi cmne ..hehe ..alau aku de tkutok kaw ke ape ke kan ..sory la ea ?blogger-emoticon.blogspot.comadat la kan ..adat berkawan ..2 yg wat mkin rapat 2 ..hahha(cover)..hurm ..tataw na ckp pe ..tp kaw d best la kan walaupun kaw agk gedik melampau .hahahblogger-emoticon.blogspot.com..sme la mcm aku ..ta sgke prangai kaw agk mcm aku ..kembar kan :face7:..haha ..rindu la ..taw rindu pe ?rindu nak ponteng sme2 ,bgn lmbt sme2 ..sumenye sme2 la nan kawtear !..lgi satu aku ta sabar ..taw ta sabar pe ?aku ta sabar na kluar nan ko sme2 ...mcm kite rncg dlu ..tapy hampreh !pape pun ta jadi ..hahah !kaw mmg senget ..haha ..na ckp ni kaw mmg tebaek diladang ..mcm mne un kaw mmg kwn aku ..so na wt cane ?time jela ..haha ..bce cte ni ..hope kaw phm ..ngeeblogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.comade sebuah cerita menceritakan ade 2 org kwn tgh jln2 dekat padang pasir..di suatu titik perjalanan..mereka saling beragumentasi ,dan salah satu dari mereka ditampar oleh temannye ..

orang yang ditampar itu kesakitan,tetapi tanpa mengatakan apa pun ,ia menulis di pasir "hari ini teman baikku menamparku diwajah."

mereka terus berjalan sampai mereka menemukan sebuah oase ,dimana mereka memutuskan nak mandi ..salah satu dari mereka yang pernah ditampar ,terjebak didalam lumpur dan tenggelam ..namun temannya menyelamatkannye..setelah berjaya keluar dari lumpur tu ,dia menulis dibatu "hari ini teman baikku menyelamatkanku"

teman yang menampar dan menyelamatkannye bertanya "setelah aku menyakitimu,kamu menulisnya di pasir ,stelah aku menyelamatimu ,kamu menulisnya di batu ,kenapa ?"

Temannya itu menjawab "saat seseorang menyakiti kita ,kita harus belajar menulisnya dipasir sehingga angin pengampunan akan menghapuskannya .Tetapi ,ketika seseorang melakukan hal yang baik kepada kita ,kita harus mengukirnya dibatu ,di mana angin tidak bisa menghapusnya "



sahabat baik sulit untuk ditemukan ,lebih sulit untuk ditinggalkan ,dan tidak mungkin untuk dilupakan ..
hope kaw time aku seadenye
hope kaw trime accept aku as it is your buggie cute best friend :)

sygg kaw la kawanemoticon20

uhuhks !malu2


blogger-emoticon.blogspot.com